top of page

Hva er en inspillingspause?

Jeg har den siste uken ikke lagt ut noe på kanalen min og her er grunnen.

Og nei grunnen er ikke det nye systemet, bortsett fra at det nye systemet ikke motsier at det ikke må komme video.

Grunnen er nemlig at jeg ikke har hatt tid og ideer og rett og slett har innspillingspause.

Dette er en pause for meg i cirka en uke eller to for og få ideer og spille inn episoder.

Og nå fremover har jeg mange ideer men jeg har ikke hatt tid så derfor tar jeg pause.

Og endelig etter lang tid har det enelig kommet ut en episode om OBS Studio siden de gamle er litt utdatert og dårlig fremhevet.

Og vis du har lagt merke til det så har jeg prøvd og gjøre vær enkelt video best mulig i det siste og jeg mener at vis det ikke er redigert noe så blir videoen dårlig.

Så derfor har jeg vært borte i det siste kommer tilbake for fullt neste uke men kan si det kommer videoer fra og med i dag.

Utvalgt innlegg
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Siste innlegg
Arkiv
Søk etter tags
No tags yet.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page