top of page

Nytt system!

Hei fra og med i dag skal jeg ha et nytt system på en ny måte.

Jeg har faste dager for serier og sånt på kanalen og det kan du finne mer info om på denne nettsiden, men det skal fortsatt fortsette.

Jeg har i det siste kommet noen dager uten videoer enda det skal komme.

Men nå funker dette systemet på en ny måte.

Vis det står at for eksempel Bloons kommer på Tirsdag betyr det at vis jeg har en Bloons episode som jeg vil legge ut kommer den på Tirsdag.

Altså datoene betyr at vis det kommer en episode kommer det på en fast dato, men det er sikkert at der kommer.

Dette systemet er veldig vanskelig og skjønne og det har jeg respekt for, kan nesten ikke skjønne det selv men derfor la jeg ut dette blogg-innlegget.

Så det nye systemet vil sånn egentlig ikke forandre noe som helst bortsett fra at nå er det på plass og det betyr at ingen trenger og sitte og vente på en episode som ikke kommer.

Utvalgt innlegg
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Siste innlegg
Arkiv
Søk etter tags
No tags yet.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page