top of page

Hvorfor ingen videor?

Hei i det siste har det kommet mindre og mindre videoer, grunnen til dette er at jeg har begynt og filme på en litt ny måte.

Mer om det nye systemet mitt kan du lese her.

Men grunnen for forrige uke og denne uka er egentlig bare det at jeg har vært med venner og ikke har hatt tid.

Men ikke misforstå meg, jeg har nemlig tid til og legge ut videoer men jeg gidder ikke rett og slett av den grunn at vis du kommer hjem klokka 18:30 og må først filme inn video som tar 1 time og så redigere like lenge for og så legge den ut, da mister jeg rett og slett mye motivasjon til og fortsette og velger derfor bort en video for eksempel i dag.

Jeg skal si at jeg bruker faktisk mye lengre tid på videoer nå enn før og er derfor faktisk ganske stolt og vil derfor ikke legge ut en video jeg ikke er fornøyd med.

Så konklusjonen er at vis jeg driver med noe annet jeg vil går det foran å lage video.

Bloons Thumbnail

Utvalgt innlegg
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Siste innlegg
Arkiv
Søk etter tags
No tags yet.
Følg oss
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page